Na prestižnoj adresi u strogom centru Beograda
U ponudi imamo velike i male privatne kancelarije, modularne su i mogu se prilagoditi broju članova vašeg tima, savršene za male, velike kompanije ili timove.
Nudimo kratkoročne i dugoročne ugovore koji mogu da se prilagode potrebama vaše kompanije.
Mogućnost isticanje firme za sve naše klijente.
Sve privatne kancelarije su kompletno opremljene, modernim, ergonomskim kancelarijskim nameštajem,
sa prilagođenim svetlom za rad na računarima i puno prirodnog svetla.
Profesionalno poslovno okruženje i najbolje od svega, sve je uključeno u jednu cenu,
od korišćenja našeg zajedničkog prostora, naše recepcije, potpuno opremljene kuhinje, dnevni boravaka,
usluga, određeni broj sati sala za sastanke, štampanje i skeniranje do komunalnih usluga
(struja, grejanje, AC, CCTV) usluga održavanja i obezbeđenja.
Office manager.
Tu smo za vas da izađemo u susret svim vašim poslovnim potrebama, kontaktirajte nas.
PROFESIONALNI RADNI STOLOVI I UDOBNE ERGONOMSKE STOLICE