Da li je Coworking prostor pravo rešenje za vas?
Koncept Co-working kancelarija nije nov, u Americi se otvorila prva coworking kancelarija još davne 2005. godine, a Beograd je dobio svoj prvi Coworking prostor 2012. Od tada se iz godine u godinu otvara sve više novih Coworking kancelarija. Ovaj koncept rada se pokazao kao nešto što je dobro, i potrebe za ovom vrstom prostora su sve veće i veće na našem tržištu. Istina je da se Coworking prostori razlikuju od klasičnih kancelarija na mnogo načina.
Kako funkcionišu Coworking prostori – Zakup Coworking prostora – Velika UŠTEDA
Posedovanje ili iznajmljivanje sopstvenog poslovnog prostora zahteva ogromno ulaganje resursa i novca. Neki od troškova vezanih za tradicionalni poslovni prostor uključuju nameštaj i sređivanje enterijera, internet/server, troškove obezbeđenja, čišćenja, osiguranja, komunalije i još mnogo toga. Coworking kancelarije su potpuno opremljene sa nameštajem, potrebnom tehnikom za rad, brzim internetom…
Samim tim, kada iznajmite kancelariju u Coworking prostoru, nemate investiciju u:
- Sređivanje poslovnog prostora
- Kupovinu servera i plaćanje interneta
- Kupovinu nameštaja
- Kupovinu i sređivanje sala za sastanke
- Opremanje tehnikom – monitori, projektori, flip chartovi, kopir mašine, skeneri…
- Opremanje pratećih prostorija kao što su kuhinja, sale za sastanke, dnevni boravak i sl.
- Obezbeđenje i kamere
- Recepcija i office manager…
Sve to, kao i komunalije, su uključeni u vašu mesečnu kiriju. Za vlasnike malih preduzeća i start-up kompanija, prvi meseci i godine rada mogu biti finansijski vrlo izazovni. Svaki ušteđeni dinar se računa, iz tog razloga toliko novih kompanija bira da iznajmi kancelarije u coworking prostorima. Da bi danas u Beogradu iznajmili poslovni prostor, od vas se traži da potpišete dugoročni ugovor na godinu ili više dana. Za nove mlade firme koje još nisu krenule da vraćaju investirane pare, potpisivanje takvog ugovora je vrlo rizično, a prekidom ugovora firma plaća penale. Coworking prostori vam nude fleksibilne kratkoročne ili dugoročne ugovore, što je još jedan od benefita iznajmljivanja kancelarija u coworking.
Takođe, ono što vam Coworking kancelarije nude je modularnost.
Kada se tek otvori firma, ima manji broj zaposlenih, vremenom tim raste, firma postaje sve veća i veća, potrebni su veći kapaciteti. Kada ste iznajmili tradicionalnu kancelariju, to pravi problem – treba vam više mesta, koje nemate, što vam daje nekoliko mogućnosti da se preselite u veći prostor, ali tek kad vam istekne ugovor, ili imate mogućnost da razdvojite timove na različite lokacije, što nije najbolje rešenje.
U coworking prostorima, proširenje iz manje u veću kancelariju nije nikakav problem. Prednost je što ostajete na istoj lokaciji, tim vam je na jednom mestu, nemate plaćanje penala, i sve se završi u rekordno kratkom roku. To vam daje mogućnost da se fokusirate na posao umesto na otvaranje kancelarije.
Ali, pored nekih jasnih beneficija koje kompanije imaju prilikom korišćenja coworking prostora – smanjenja troškova održavanja i drugih troškova vezanih za kancelariju – postoje i druge beneficije koje vam coworking prostori pružaju, od kojih vaša kompanija može imati koristi. Dizajn i adresa kancelarije daju vašem biznisu profesionalnu, ali ipak trendy sliku koja vam pomaže da vašu firmu ili brend prikažete klijentima u najboljem svetlu.
7 RAZLOGA ZAŠTO JE URBAN OFFICE COWORKING DOBAR IZBOR ZA VAŠU KOMPANIJU
- UŠTEDA
- FLEKSIBILNI ZAKUPI
- MOGUĆNOSTI UMREŽAVANJA
- LOKACIJA / Prestižna adresa
- PRODUKTIVNO RADNO OKRUŽENJE
- DIZAJN I FUNKCIONALNOST PROSTORA
- PERKS KOJE URBAN OFFICE NUDI
Ukoliko ste zaintereosavni za Urban Office Coworking Workspace prostor i želite ta zakažate obilazak, slobodno nas kontaktirajte na brojeve telefona:
+381 63 462 200
+381 63 462 024
ili na pošaljite mail na info@urbanoffice.rs